News:

In case of emergency, please visit our Lifeboat Forum, Spare Goggles.

Main Menu

Dutch Steampunk-meetup?

Started by Frau Tankgerhausen, January 13, 2009, 09:19:01 PM

Previous topic - Next topic

Cpt. Vanderstorme


shaszbotter

Quote from: Sum in Ona on January 16, 2011, 10:19:17 PM
m'n moeder kwam met iets super cools: er rijd een stoomtrein tussen hoorn en Medemblik
EN er is een stoom week? en volgens mn moeder zou hij ook in hoorn zijn dan..
En in Hoorn ken ik een high tea winkel
hoeft niet perse daar.. maar zou een mooie combi zijn..

dit lijkt mij erg leuk ik weet niet of ik er kan zijn (en of mijn ouders het goed vinden ben pas 13) maar ik ben een paar jaar geleden daar heen geweest met de meivakantie en dat was erg leuk

Rasponov022

Ik zou heel graag nieuwe mensen of "Steampunkers" zoals ik ze soms noem (weet de juiste benaming niet) willen ontmoeten, ik woon dicht bij de grens van nederland, in watervliet, jammer genoeg heb ik het geluk nog niet gehad om anderen te ontmoeten, maar ik ontmoet wel graag nieuwe mensen

Cpt. Vanderstorme

Hoi Raspononv022,

Toevallig is er over 3 weken een steampunk convention! Ik ben daar en de nederlandse steampunk groep de steampunk objective ook(die organiseert t)
Hier meer info: http://www.dutcheuropeansteampunkconvention.nl/
k hoop je een beetje verder geholpen te hebben zo!

Groetjes Cpt. L. Vanderstorme

Rasponov022

ooh, dat word druk dan, heb al de achtentwintigste beloofd aan een paar belgische steampunk fans om te komen

zal proberen naar de nederlandse meeting te komen, als ik al een manier vind om er te geraken, want met de auto is het drie uur rijden

zal zien wat ik kan doen
maar ik zal proberen op de hoogte te blijven van alle nederlandse en belgishce meetings voor steampunk fans en cosplayers

toch bedankt om het me te laten weten

Mandorian Rafael Davidson

Ik ben nu nog echt een beginnende steampunker en druk aan het knutselen voor een outfit ( waarvan een work in progres op dit forum te vinden is ). Ik zal zeker ook te vinden zijn in de toekomst qua beurzen. Erg fijn deze post, so kom je nog eens ergens,haha

Ik ga al jaren naar de EFF, april kunnen we weer :D ben de laatste tijd erg besmet met het steampunk virus, " dankjewel Tesseline.... :p

Wie weet tot gauw!
Royal Guard of The International Steampunk Objective!

Cpt. Vanderstorme


Mandorian Rafael Davidson

Je kunt ook op de steampunk  pagina op FB. Als jullie het toch int nederlands bespreken :p

Maar srry nee ik was der helaas nie bij, andere zaken gingen even voor :)
Royal Guard of The International Steampunk Objective!

joergkurtwegner

Hi everyone, I am part of a photo club in Belgium and we would love to create a steampunk photo shoot session. We have a studio and can arrange a viasagist as well, even models if needed.

What we really would need are some people in NL or Belgium that are interested and have already steampunk accessories. Can anyone being interested reply to this thread, point to other sites or events with more folks, or write me a direct email with the header: steampunk photo shoot

Thanks everyone, cheers /.Joerg

Cpt. Vanderstorme

Quote from: joergkurtwegner on May 12, 2014, 06:11:50 AM
Hi everyone, I am part of a photo club in Belgium and we would love to create a steampunk photo shoot session. We have a studio and can arrange a viasagist as well, even models if needed.

What we really would need are some people in NL or Belgium that are interested and have already steampunk accessories. Can anyone being interested reply to this thread, point to other sites or events with more folks, or write me a direct email with the header: steampunk photo shoot

Thanks everyone, cheers /.Joerg

hoihoi:)
Op zich heb je op vele evenementen meerdere steampunkers rondlopen. je zou kunnen proberen een meeting te organiseren tijdens een evenement. come to think of it, misschien organiseer ik wel zoiets voor tijdens castlefest. Ik laat t wel ff weten via facebook;)

Prof. Erwin Lindemann

Op de Maker Faire in Hannover vorig weekeind was het echt druk met steampunkers. Op 21 en 22  september is er in Kerkrade ook een Makerfaire: http://www.kerkrademakerfaire.eu/?lang=nl
Ik ben er ook, gewoon als bezoeker. 

Cpt. Vanderstorme

Quote from: Prof. Erwin Lindemann on July 11, 2014, 10:04:17 AM
Op de Maker Faire in Hannover vorig weekeind was het echt druk met steampunkers. Op 21 en 22  september is er in Kerkrade ook een Makerfaire: http://www.kerkrademakerfaire.eu/?lang=nl
Ik ben er ook, gewoon als bezoeker. 

ooh sounds good^^ even kijken of ik dat haal.

Wat betreft de meeting tijdens CF, Zie hier: https://www.facebook.com/events/293372247510495/?context=create&ref_dashboard_filter=upcoming&source=49

Marco

Quote from: Prof. Erwin Lindemann on July 11, 2014, 10:04:17 AM
Op 21 en 22  september is er in Kerkrade ook een Makerfaire: http://www.kerkrademakerfaire.eu/?lang=nl
Ik ben er ook, gewoon als bezoeker. 

Bedankt voor de tip (danke schön). Morgen (13 juli) is er de MagicFair in Limbricht. Ook hier zullen Steampunks aanwezig zijn ;) .